شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

یک نماینده مجلس:

وایمکسی ها مشکلات خود را به کمیسیون صنایع ارجاع دهند

يوسف نژاد

جمعه ۳ تیر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۰:۰۰


مخبر کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه این کمیسیون بررسی اعتراض اپراتورهای وایمکس را در خصوص محدودیت در قابلیت موبلیتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد، گفت: این اپراتورها باید مشکلات خود را به کمیسیون صنایع و کمیته مخابرات انعکاس دهند.

وایمکس نیوز - علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تاخیر عرضه سیم کارت توسط اپراتور سوم و به تبع آن محدودیت استفاده از قابلیت موبلیتی وایمکس تا دوسال پس از واگذاری سیم کارت نسل سوم گفت: بررسی این موضوع به طور اختصاصی به کمیسیون صنایع و معادن و به ویژه کمیته مخابرات ارتباط دارد.
وی با بیان اینکه کمیسیون صنایع آماده است اینگونه مشکلات اپراتورهای وایمکس را حل کند، گفت: اپراتورهای وایمکس باید مشکلات خود را به کمیسیون صنایع و معادن ارسال کنند تا نمایندگان در این زمنیه پیگیری های لازم را انجام دهند.
اپراتورهای وایمکس دو سال بعد از شروع کار اپراتور سوم تلفن همراه مجوز استفاده از قابلیت موبلیتی خود را دارند که این موضوع در پروانه اپراتورهای وایمکس آمده است.
این درحالی است که هنوز زمان آغاز فعالیت اپراتور سوم تلفن همراه به صورت رسمی مشخص نشده است به همین دلیل اپراتورهای وایمکس معتقدند که سازمان تنظیم مقررات باید در ارایه مجوز موبلیتی به اپراتورهای وایمکس بررسی های لازم را انجام دهد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو